lauantai 9. elokuuta 2014

Oppimaan oppiminen ja ammatillisuuteen kasvu 1.5 ov

Mitä tarkoittaakaan oppiminen eri vaiheissa elämääsi? Miten minä opin? Miten minun vieruskaverini oppii? Millainen minä olen  oppijana?
Ammattietiikka, mitä se on lähihoitajan työssä?
Millainen minun ryhmäni on opiskella? Miten itse voin vaikuttaa juuri tämän ryhmän opiskeluilmapiiriin??
Millainen vuorovaikuttaja olen kaverina? entäpä sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena? Miten minusta kasvaa hyvä lähihoitaja? Missä koen olevani vahva ja mitä vielä tarvitsen??
Näihin asioihin paneudumme tällä kurssilla erilaisien oppimistehtävien, opintokäyntien, ryhmätöiden ja  yksilötöiden avulla.

Oppikirjana: Opi ja ohjaa sosiaali- ja terveysalalla
Opi ja ohjaa sosiaali- ja terveysalalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.